سیاست بازگشت کالا :

ما درک می کنیم که گاهی ممکن است بخواهید محصولی را مرجوع کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید .
لطفا تمامی شرایط زیر را مطالعه فرمایید.
راه تجارت این حق را برای خود محفوظ می دارد که بنا به سیاست های درج شده درخواست بازگشت / بازپرداخت / تعویض را رد کند.
لطفاً ظرف 12 ساعت پس از دریافت سفارش، ادعای “اقلام آسیب دیده در هنگام تحویل” یا گم شدن اقلام خود را مطرح کنید.
آیا محصول من واجد شرایط بازگشت است؟
تمام محصولات فروخته شده در راه تجارت در صورت مشکل فنی ، نقص کالا ، اشتباه در کالای ارسالی ، و یا هر دلیل دیگر و بر اساس قانون تجارت الکترونیک تا هفت روز کاری  واجد شرایط بازگشت هستند، در صورتی که در صفحه سیاست مرجوعی و عودت و صفحه محصولات غیر قابل بازگشت خلاف آن ذکر نشده باشد . به خاطر داشته باشید که کالاهای خاصی وجود دارد که به دلایل واضح مربوط به نوع محصول سیاست سختگیرانه ای برای بازگشت آنها لحاظ شده است . بسته به ماهیت کالا، ما نمی توانیم کالاهای نرم افزاری و بسته های کمک آموزشی و برخی محصولات دیگر را پس بگیریم. بنابراین از شما درخواست می شود قبل از بازگرداندن محصول با ما تماس بگیرید تا در صورت مشمول سیاست مرجوعی شما را راهنمایی کنیم.
اگر تصمیم به بازگشت خرید خود دارید، می توانید این کار را ظرف 12 ساعت پس از تحویل کالا مطابق با سیاست مرجوعی انجام دهید. شرایط زیر اعمال می شود:
سیاست بازگشت ما را در زیر بررسی کنید
اگر کالای شما واجد شرایط بازگرداندن باشد، می‌توانید درخواست بازگشت را از طریق صفحه تاریخچه سفارش در حساب کاربری خود مطرح کنید. ما ظرف  12 الی 24 ساعت برای تأیید با شما تماس خواهیم گرفت . پس از تایید، ما هماهنگی لازم جهت بازگرداندن کالا با شما انجام می دهیم.
لطفا کالای برگشتی خود را در بسته بندی اصلی خود قرار دهید.
کالا باید به شکل اولیه ، بسته بندی شده و باز نشده مرجوع شود
لطفاً مطمئن شوید که برچسب ها حذف و کنده نشوند .
بسته بندی و جعبه ها نباید آسیب دیده یا دستکاری شوند.
اگر از محصول استفاده شده باشد، یا جعبه اصلی محصول باز شده باشد، یا پلمپ اصلی آن برداشته شده باشد، ما عودت را رد می کنیم و محصول را به شما برمی گردانیم مگر اینکه نقصی در ساخت وجود داشته باشد.
اگر عودت محصول به دلیل ایراد تولید باشد ، جعبه اصلی، دفترچه راهنما و سایر لوازم مرتبط نیز باید عودت داده شود.
پس از دریافت کالا، بسته به نتیجه تعیین شده توسط بخش کنترل کیفیت ما، کالای جایگزین برای خریدار ارسال می کنیم در این مرحله خریدار حق کنسلی سفارش را از خود سلب می کند و طی پروسه زمانی اعلام شده از سمت راه تجارت کالای جایگزین در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت و تنها در صورتی که کالا مرجوعی توسط ما قابل تامین و جایگزینی نباشد هزینه کالا مطابق با قوانین بازپرداخت به خریدار عودت داده می شود .
محصولاتی که توسط خریدار ها ثبت شده اند و در پنل کاربری از وضعیت در حال انجام خارج میشوند (مرحله اول سفارش از راه تجارت) امکان لغو آن محصول وجود ندارد ..
محصولاتی که وضعیت آنها در انتظار بررسی قرار میگیرید ،(یعنی ما امکان تامین کالا را نداشته ایم ) خریدار موظف است برای تعیین وضعیت نهایی برای جایگزین کردن محصول یا عودت وجه از طریق تیکت پشتبانی اقدام کند
لغو یک سفارش :
برای درخواست لغو سفارش، لطفاً از طریق ، ایمیل، تیکت پشتیبانی ، چت زنده ما را مطلع نمایید . اگر تصمیم به لغو سفارش دارید، لطفاً در اسرع وقت و “تا قبل از دریافت پیامک/ایمیل سفارش از سایت” این کار را انجام دهید.
اگر می توانید دلیل لغو را به ما اطلاع دهید، ما خدمات خود را بهبود خواهیم داد.
بازپرداخت پرداخت :
بازپرداخت ظرف 2 تا 4 روز کاری پس از بازگرداندن محصول، بازرسی و پذیرفته شدن برای بازگشت انجام می شود بازپرداخت فقط از طریق روش اصلی پرداخت انجام می شود یا ممکن است بازپرداخت به صورت اعتبار درفروشگاه صادر شود . هرکدام که مشتری انتخاب نماید .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش